خرید اکانت اسپاتیفای

اکانت های اسپاتیفای امروزه بر روی سیستم عامل های مختلف و متنوعی قابل راه اندازی می باشند. به عنوان مثال شما می توانید اکانت اسپاتیفای مورد نظر خود را بر روی ویندوز، مک بوک، اندروید، Ios و ... فعال نمایید. هریک از اکانت های فوق دارای ویژگی ها و آپشن های مشترک و در برخی موارد منحصر به فردی می باشند. ما در این مقاله آپشن های خاص و منحصر به فرد موجود در اکانت های ویندوز اسپاتیفای را بررسی می کنیم. در نتیجه اگر قصد خرید اکانت اسپاتیفای برای کامپیوتر یا لپ تاپ خود را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بررسی آپشن های خاص موجود در اکانت های ویندوز اسپاتیفای :

در این بخش از مقاله شما را با آپشن ها و ویژگی های خاص موجود در اکانت های پرمیوم ویندوز اسپاتیفای آشنا می کنیم.

1-  قابلیت مشاهده متن آهنگ :

با خرید اکانت اسپاتیفای نسخه ویندوز می توانید متن اهنگ مورد علاقه خود را در حین گوش دادن به موزیک، مشاهده فرمایید. برای فعالسازی این آپشن شما باید به بخش برنامه یاب موجود در اکانت خود مراجعه فرمایید. در این بخش باید برنامه TuneWiki را انتخاب و آن را فعال نمایید. بعد از فعالسازی این بخش درون اکانت، حین پخش موزیک شما می توانید متن آن را به طور همزمان مشاهده فرمایید. این آپشن برای افرادی که به دنبال فهمیدن دقیق مفهوم موسیقی هستند، بسیار کاربردی می باشد.

2-  میانبر های صدا :

با خرید اکانت اسپاتیفای نسخه ویندوز می توانید از میانبر های صدا برای اعمال تغییرات بر روی صدای پخش شده از اکانت خود استفاده نمایید. به عنوان مثال با فشرده سازی کلید Ctrl در ویندوز یا کلید Cmd در Mac OSX همراه با کلید های بالا و پایین، می توانید صدای پخش شده از اسپاتیفای را کم و زیاد کنید. همچنین با فشرده سازی همزمان کلیدهای Shift+Ctrl و جهت پایین می توانید صدای موزیک را به طور کامل قطع نمایید.

3-  ساخت لیست پخش سریع برای اسپاتیفای :

اگر حین جستجوی تصادفی در اکانت اسپاتیفای نسخه ویندوز با یک ترک خاص رو به رو شدید، می توانید آن را به راحتی در پلی لیست خود ذخیره کنید. برای ذخیره کردن آهنگ مورد علاقه خود در لیست پخش سریع اکانت اسپاتیفای باید کلیک کنترل را نگهداشته و سپس آهنگ مد نظر خود را انتخاب نمایید. با انتخاب موزیک، آپشن های مختلفی برای شما باز می شود که شما باید بر روی گزینه Save to new playlist کلیک نمایید. با انتخاب این گزینه موزیک مورد علاقه شما به صورت خودکار، درون پلی لیست پخش سریع ذخیره می شود.

4-  استفاده از امکانات جانبی خارج از حوزه موزیک :

دقت داشته باشید که پلتفرم اسپاتیفای تنها در زمینه ارائه موسیقی فعالیت نمی کند. به عبارت بهتر این پلتفرم دارای فعالیت چندگانه بوده و تنها در زمینه پخش موسیقی فعال نمی باشد. برای مثال با خرید اکانت اسپاتیفای می توانید از بخش کمدی موجود در آن نیز استفاده نمایید. در بخش کمدین اسپاتیفای شما می توانید کمدین محبوب خود را پیدا و آن را دنبال کنید. به علاوه شما می توانید جوک ها و ویدیو های منتشر شده از کمدین محبوب خود را برای دوستان خود ارسال نمایید.

از دیگر آپشن های موجود در اکانت های پرمیوم نسخه ویندوز اسپاتیفای می توان به میزبانی از گروه، یادگیری زبان و ... اشاره کرد.

در انتها امیدواریم اطلاعات جامع و مناسبی در زمینه خرید اکانت اسپاتیفای نسخه ویندوز به دست آورده باشید.