خرید اکانت اسپاتیفای

پلتفرم اسپاتیفای روز به روز مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند و بر تعداد کاربران خود می افزاید. این پلتفرم در حال حاضر به یکی از غول های موجود در عرصه سرویس های ارائه دهنده موسیقی تبدیل شده است و مورد توجه خوانندگان و آرتیست های بسیار زیادی قرار گرفته است. به همین دلیل همواره به تعداد افرادی که به سراغ خرید اکانت اسپاتیفای می روند، افزوده می شود. ما در این مقاله به ارائه نکاتی می پردازیم که در زمینه خرید اکانت اسپاتیفای کاربرد دارند. دقت داشته باشید که برای یک خرید ایمن و مطمئن باید به تمامی نکات گفته شده در این مقاله، دقت کافی داشته باشید.

1-  خرید از مراجعه مطمئن :

اولین نکته ای که در زمینه خرید اکانت اسپاتیفای باید به آن توجه کنید، استفاده از یک شرکت و مرجع ارائه دهنده سرویس های اسپاتیفای مطمئن می باشد. همانطور که در بخش قبلی مقاله گفته شد، امروزه استقبال قابل توجهی از اکانت های اسپاتیفای شده و افراد بسیار زیادی به سراغ خرید آن ها می روند. به همین دلیل شرکت ها و وب سایت های بسیار زیادی وارد عرصه فروش اکانت های پرمیوم اسپاتیفای شده اند. به شما توصیه می کنیم قبل از خرید اکانت اسپاتیفای، حتما اعتبار و سابقه شرکت ارائه دهنده خدمات مدنظر خود را بررسی نمایید. لازم به ذکر است که تا به امروز افراد بسیار زیادی فریب وب سایت ها و شرکت های کلاهبردار و سودجود را خورده اند. در نتیجه توجه ویژه ای به نکته ارائه شده در این بخش از مقاله داشته باشید.

2-  توجه به طرح اکانت :

در حال حاضر در زمان خرید اکانت اسپاتیفای با ۴ طرح مختلف رو به رو می شوید. اکانت های پرمیوم اسپاتیفای در چهار قالب تک نفره، دو نفره، خانوادگی و دانشجویی ارائه می شوند. قیمت هر یک از اکانت های پرمیوم نام برده شده متفاوت بوده و خدمات متفاوتی نیز به کاربران ارائه می دهند. در حال حاضر امکان ساخت اکانت دانشجویی اسپاتیفای در داخل ایران وجود ندارد. زیرا این اکانت ها به مراکز تحصیلی خاصی اختصاص یافته و درون ایران هیچ کاربردی ندارند. اما سایر اکانت های ذکر شده در ایران قابل استفاده می باشند. در زمان خرید اکانت های خانوادگی و دو نفره اسپاتیفای دقت داشته باشید که در ازای پرداخت هزینه بیشتر، اکانت مورد نظر خود را دریافت نمایید و با کلاهبرداری و سودجویی مواجه نشوید.

3-  مدت زمان اشتراک :

مدت زمان اشتراک، یکی دیگر از نکات مهمی می باشد که در زمینه خرید اکانت اسپاتیفای باید به آن توجه شود. در حال حاضر اکانت های اسپاتیفای به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماه و یک ساله قابل خریداری می باشند. قیمت این اکانت ها توسط پلتفرم اسپاتیفای تعیین می شود و شرکت های ارائه دهنده اکانت های اسپاتیفای تاثیری بر روی آن ندارند. این شرکت ها تنها می توانند بر روی سود دریافتی حاصل از ساخت هر اکانت نقش داشته باشند. در نتیجه فریب تبلیغات برخی شرکت های فعال در این عرصه را نخورده و همواره به سراغ مراجع معتبر و با سابقه فعال در این حوزه بروید.

به شما توصیه می کنیم در زمان خرید اکانت اسپاتیفای به مواردی همچون وضعیت اکانت، قیمت نهایی و ... نیز توجه داشته باشید. در انتها امیدواریم اطلاعات جامع و مناسبی در زمینه خرید اکانت های پرمیوم اسپاتیفای به دست آورده باشید.